Müügitingimused

Veebipoe nimeline.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Nimeline OÜ (registrikood 12031477) asukohaga Mustamäe tee 165-46, 12913 Tallinn.

Müügilepingu kehtivus, toodete- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest toodete ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu. Toodete hinnale lisandub tellimuse kohaletoimetamise teenustasu. Tellimuse kohaletoimetamise teenustasu sõltub asukohast ning kohaletoimetamise viisist. Kohaletoimetamise teenustasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. 

Teave toodete kohta on esitatud Veebipoes vahetult toote juures.

Nimeline OÜ jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja hindades, avaldades uued tingimused veebiaadressil nimeline.ee.

Tellimuse vormistamine

Toote tellimiseks tuleb lisada soovitud toode ostukorvi ja kontrollida üle tellimuse õigsus. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida etteantud valikutest sobiv tellimuse kohaletoimetamise viis  (Itella SmartPOST pakiautomaat, Omniva lihtkiri, Omniva tähitud kiri). Seejärel kuvatakse ekraanile tellimuse tasu suurus eurodes, mille saab turvalistelt tasuda makselahendust pakkuva Montonio Finance OÜ vahendusel. Müügileping Veebipoe ja ostja vahel jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. 

Kui ostu vormistamisel tellimuse eest koheselt ei tasuta, siis ettemaksuarve maksetähtaeg on 3 tööpäeva. Juhul, kui selle aja jooksul jääb arve tasumata, loetakse tellimus automaatselt tühistatuks.

Kupongiga antava soodustuse aktiveerimiseks tuleb kupongi kood sisestada vastavasse lahtrisse ja kinnitada kupongi kasutamise soov nupuga „Rakenda kupongi“.
Ostu vormistamisel tuleb sisestada ostja andmed.

Kui ostja ja tellimuse saaja andmed on erinevad, siis tuleb teha valik „Saada teisele aadressile?“ ja sisestada lisaks ostja andmetele ka saaja andmed.

Kohaletoimetamine

Tellimusi saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome ja Rootsi. Tellimuse kohaletoimetamise kulud kannab ostja ning teenustasu info on kuvatud kohaletoimetamise viisi juures. 

Tellimus täidetakse ja postitatakse hiljemalt 10 tööpäeva jooksul, kui tellimuse eest on tasutud.

Taganemisõigus

Tulenevalt tellimuse täitmise protsessist on ostjal õigus lepingust taganeda 24 tunni jooksul arvestades müügilepingu sõlmimisest, teatades oma otsusest Veebipoele kirjalikult e-maili teel (info@nimeline.ee). Tellimuse tühistamisel tuleb kindlasti teatada tellimuse number, mida soovitakse tühistada. Ostja soovil lepingust taganemisel, tagastab Veebipood toodete eest tasutud summa samale arvelduskontole, millelt ostja tellimuse eest tasus. Tagastamisele kuuluva summa tagastatakse Veebipoe poolt viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul lepingust taganemise kirjaliku avalduse kättesaamisest.

Nimeline OÜ veebipoest tellitud toodetele, mis on valmistatud tellija isiklikke vajadusi arvestades ja/või ostja esitatud tingimustel (nt. nimesildile trükitud nimi, telefoni number, muud personaalsed andmed) ei kehti 14-päevane tagastamisõigus. 

Veebipoel on õigus lepingust taganeda kui tellitud tooteid ei ole võimalik tarnida seoses toodete lõppemisega või muul põhjusel. Ostjat teavitatakse sellest esimesel võimalusel telefoni või e-maili teel ning tellimuse eest tasutud summa tagastatakse viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul lepingust taganemise teate edastamisest.

Nõuetele mittevastavate toodete tagastamine ja asendamine

Veebipood vastutab ostjale müüdud toodete lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba toodete üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates toodete üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul toodete üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus hiljemalt kahe kuu jooksul puuduse ilmnemisest pöörduda kaebusega veebipoe poole, saates e- kirja aadressile info@nimeline.ee. Pöördumine peab sisaldama tellimuse numbrit, pretensiooni esitamise kuupäeva, Veebipoele esitatavat nõuet ja defekti kirjeldust. Veebipood vastab esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.

Veebipood ei vastuta:

  • defekti eest, mis on tekkinud toote mitteotstarbekohase kasutamise tagajärjel;
  • toote loomuliku füüsilise kulumise eest selle kasutamise korral;
  • toote ebaõige st. juhendile mittevastava paigalduse eest;
  • toote pesemisel toote kahjustumise eest, sest pole võimalik anda tootele garantiid kõikide erinevate keemiliste ainete suhtes (nt. pesupulbrid, valgendid, plekieemaldajad jne);
  • kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majore).

Veebipood ei kompenseeri:

  • toote mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjusid;
  • moraalset kahju, mida võib tekitada ostjale või saajale tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate müügtingimuste raames;
  • kulusid, mis tekivad asjaolust, et ostja võttis enda peale kolmandate (Veebipoest mittesõltuvate) isikute ees kohustusi käesolevate müügitingimustega vastuolus olevatel tingimustel;
  • toote ebaõigest st. juhendile mittevastavast paigaldusest tekitatud kahju.

Kui Veebipoest ostetud tootel on puudused, mille eest Veebipood vastutab, siis asendab Veebipood puudusega toote. Kui toodet ei ole võimalik asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. 

Isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress) ainult tellimuse täitmiseks ning toodete saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtele selleks, et tellimus kohale toimetada. Veebipood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Montonio Finance OÜ.

Klient vastutab selle eest, et tema kliendiks registreerumise andmed (e-posti aadress, kasutajanimi ja salasõna) ei satuks kolmandate isikute kätte. Veebipood ei vastuta tagajärgede eest, mida  on põhjustanud kliendi süül kliendi sisselogimisandmete sattumine kolmandate isikute kätte.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@nimeline.ee. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.